IP ثابت مخصوص ترید

انتخاب و خرید بهترین سرویس IP ثابت با وضعیت کنونی اینترنت ایران یک امر حیاتی هست چرا که کوچکترین ایراد فنی در سرورهایی که استفاده می کنید ممکن است خسارات جبران ناپذیری به شما وارد کند.

 

ما اینجا هستیم تا با ۱۲ سال تجربه موفق در زمینه مدیریت سرور و ارائه سرویس های VPS , VPN و VDS این اطمینان را به شما بدهیم که مانند یک شهروند مقیم (در کشور مورد نظر شما) کوچکترین نگرانی بابت به خطر افتادن حساب های تجاری شما چه در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال و چه در بروکرهایی که ایران را تحریم کرده اند نداشته باشید . بدون حتی یک ثانیه قطعی و بدون نشت اطلاعات DNS یا IP و با قابلیت کیل سوئیچ

آی پی ثابت VPNآی پی ثابت VPS
آی پی ثابت

اهمیت خرید IP ثابت برای ترید

خرید آی پی ثابت این روزها باب شده است. چرا؟ چون بازار ارزهای دیجیتال رونق پیدا کرده است. در واقع برای خرید ارزهای دیجیتال نیاز به صرافی است و می توانیم به جرأت بگوئیم بایننس یکی از بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال است. متاسفانه کشور عزیزمان ایران در لیست تحریم های بایننس قرار گرفته و برای همین با آی پی ایران نمیتوان از این صرافی استفاده کرد. از این رو لازم است آی پی ثابت کشوری دیگر، که در لیست تحریم بایننس نیست را خریداری کنیم.

فست وی پی ان ارائه کننده تخصصی VPS و VPN های IP ثابت با تضمین سرعت وعدم قطعی بهترین گزینه جهت ترید در حساس ترین صرافی هاست.

با KillSwitch و بدون نشت IP

آیا صرفا ثابت بودن آی پی کافیست ؟ قطعا خیر . چرا که بسیاری از سرویس دهندگان VPN به دلیل عدم دانش فنی در امر کانفیگ باعث نشت DNS و لو رفتن IP واقعی شما شده و در نهایت مشخص می شود که در حال دور زدن تحریم با استفاده از IP ثابت هستید. همچنین مسائله بعدی امکان فعال سازی قابلیت کیل سوئیچ هست که وظیفه آن زمانی هست که با توجه به نوسانات اینترنت ایران بصورت ناگهانی اینترنت شما قطع و سپس مجددا وصل می شود . در این بین کافی هست برای یک ثانیه VPN شما نیز قطع شود و IP واقعی شما در صرافی مشخص شود … در این زمان در صورت فعال بودن قابلیت کیل سوئیچ بصورت خودکار وضعیت را تشخیص داده و حتی لحظه ای اجازه اتصال شما بدون IP ثابت را به اینترنت نخواهد داد و تا استیبل شدن شبکه و فعال شدن مجدد VPN اتصال شما را قطع و پس از رفع مشکل مجددا وصل خواهد کرد .

IP ثابت
آی پی ثابت برای تمامی سیستم عامل ها

سازگار با تمامی سیستم عامل ها

شما با تهیه سرویس IP ثابت از Fa3t VPN امکان اتصال بر روی تمامی سیستم عامل ها و دیوایزها نظیر تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی , آیفون ها و آیپد ها , مک بوک و آی مک ها , لینوکس و تمامی ورژن های ویندوز بصورت کاملا امن را به کشور مورد نظر خود با IP همیشگی و کاملا ثابت جهت ترید دارید . همچنین میتوانید بصورت همزمان بر روی دو دستگاه خود متصل باشید و به ترید بپردازید. سرویس های VPN ما برای تمامی اینترنت های کشور سازگار بوده و بدون مشکل و با بهترین کیفیت, سرعت و با تضمین آی پی ثابت و عدم هیچگونه قطعی در کل دوره اشتراک خود میتونید از IP ثابت خود استفاده کنید.

خرید IP ثابت

با خرید IP ثابت از Fa3t تا پایان زمان اشتراک اکانت آی پی شما تغییر نخواهد کرد. همچنین امکان تمدید با آی پی قبلی نیز وجود دارد. با خرید آی پی ثابت هر بار که وارد حساب کاربری خود می شوید با یک آدرس ثابت شناسایی می شوید و دیگر جایی برای مشکوک شدن به احراز هویت شما باقی نمی ماند و با خیال راحت می توانید به ترید ارزهای دیجیتال , فارکس و حساب های پی پال بپردازید.

سرویس های IP ثابت در Fa3t VPN با بالاترین سطح امنیت ممکن در کنار بهترین کیفیت سعی شده با قیمت مناسب در اختیار هموطن های عزیز قرار بگیره تا کوچکترین دغدغه ای برای تامین IP ثابت و دور زدن تحریم ها و محدودیت ها نداشته باشند. در کنار خدمات و کیفیت مناسب سرویس ها , پشتیبانی پاسخگو و ۲۴ ساعته Fa3t همیشه باعث دلگرمی و اعتماد بیشتر کاربران عزیزمون بوده

در Fa3t فروش یک سرویس پایان کار ما نیست بلکه آغاز شروع یک تعهد هست تا به بهترین نحو پاسخگو اعتماد و انتخاب کاربران محترم مجموعه باشیم …

کشورهای موجود IP ثابت

آی پی ثابت امارات
آی پی ثابت ترکیه
آی پی ثابت انگلیس
آی پی ثابت سوئیس
آی پی ثابت آلمان
آی پی ثابت هلند
 آی پی ثابت کانادا
آی پی ثابت فرانسه
آی پی ثابت سوئد
آی پی ثابت فنلاند
آی پی ثابت اوکراین
آی پی ثابت اسپانیا
آی پی ثابت استرالیا
آی پی ثابت اسرائیل
آی پی ثابت لهستان
آی پی ثابت روسیه
آی پی ثابت فیلیپین
آی پی ثابت سنگاپور

مخصوص حساس ترین صرافی ها و بروکرها

مهم نیست با چه صرافی و یا بروکری کار می کنید ما تضمین بهترین عملکرد و آی پی کاملا ثابت و همیشگی را به شما میدهیم. با آی پی های ثابت  Fa3t به صرافی و یا برورکر خود متصل شده و بدون نگرانی ترید کنید.

صرافی بایننس

صرافی بایننس

صرافی کوکوین

صرافی کوکوین

بازار معاملات فارکس

بازار معاملات فارکس

صرافی کوین بیس

صرافی کوین بیس

صرافی کوینکس

صرافی کوینکس

بروکر پیراستون

بروکر پیراستون

صرافی اوککس

صرافی اوککس

حساب های پی پال

حساب های پی پال

برای خرید آی پی ثابت به مشاوره نیاز دارید؟ 

در صورت نیاز به مشاوره و یا وجود هر گونه سوال از طریق فرم زیر و یا دایرکت ایستاگرام , پشتیبانی واتساپ , تلگرام و یا تیکت پشتیبانی در ناحیه کاربری سایت با ما در ارتباط باشید.

بصورت ۲۴ ساعته در تمامی ایام سال در خدمت شما هستیم ♥️